Nieuws coronavirus

Kroon blijft open voor professionele klanten

Tijdens de sluiting van de niet essentiële winkels blijven de vestigingen van Kroon open voor professionele klanten. Ook de openingstijden blijven zoals vermeld op de website.
Natuurlijk is het ook mogelijk om via de webshop: www.kroon.nl, telefoon of de Kroon app te bestellen.


Particulieren

Wilt u als particuliere klant iets bij Kroon bestellen, verzoeken wij u dat via de webshop www.kroon.nl te doen. U kunt daar aangeven bij welke vestiging van Kroon u de bestelling wilt afhalen. Er wordt dan contact met u opgenomen wanneer de bestelling klaar ligt. Of u kunt de bestelling laten opsturen naar een adres van uw keuze.

Tekst gaat verder onder deze afbeelding

Dagelijks worden de maatregelen in onze strijd tegen het COVID-19 virus aangescherpt. Inmiddels beïnvloedt de uitbraak van het virus de dagelijkse bezigheden van onze samenleving behoorlijk. Wij kunnen ons voorstellen dat dit vragen oproept over hoe wij onze bedrijfsvoering op de situatie afstemmen en wat voor maatregelen wij treffen om onze klanten, medewerkers en leveranciers zo goed mogelijk te beschermen.


Fysiek contact beperken
De gezondheid van onze relaties en medewerkers staat voorop en daarom volgen wij het advies van het RIVM op om fysiek contact zoveel mogelijk te beperken.
Op onze locaties zijn de hygiëneregels aangescherpt en medewerkers werken waar mogelijk thuis.

Onze vestigingen zijn zoals gebruikelijk geopend en bemand voor uw aankopen en het afhalen van bestellingen.

We verzoeken al onze klanten de veiligheidsregels in acht te nemen:

  • Bezoek ons niet wanneer u verkouden of grieperig bent.
  • Kom alleen, niet met meerdere mensen, om goederen af te halen
  • Houd 1,5 meter afstand tot onze medewerkers en eventueel andere klanten.

We beperken het hand-op-hand contact. We vragen u daarom te pinnen en niet contant te betalen.

Ook onze chauffeurs hebben de instructie gekregen om fysiek contact zoveel mogelijk te vermijden. Daarom zullen zij indien een handtekening vereist is, in overleg met de klant, zelf tekenen. Onze medewerkers dragen handschoenen.

Klantbezoeken uitstellen

De zaken gaan gewoon door, maar we hebben onze buitendienst gevraagd voorlopig alle klantbezoeken zoveel mogelijk uit te stellen. Uiteraard zijn we per mail en telefonisch bereikbaar en zoeken we samen naar een passende oplossing voor uw vraag of probleem. Contactpagina


Otoplastieken aanmeten stilgelegd
We hebben het aanmeten van otoplastieken stilgelegd omdat fysiek contact vrijwel niet te vermijden is. In geval van urgentie bij het aanmeten van oplastieken verzoeken wij u contact met ons op te nemen. We gaan dan samen bepalen hoe we dit kunnen oplossen. Contactpagina

Bestellen? Dat doet u gemakkelijk online

We vragen onze klanten om bestellingen zoveel mogelijk via onze webshop te plaatsen zodat we fysiek contact kunnen beperken. Deze is 24 uur per dag beschikbaar. Heeft u nog geen online account? Deze vraagt u gemakkelijk aan via deze pagina.

Tevens is de KROON Scanapp beschikbaar. Deze kunt u downloaden en meteen in gebruik nemen indien u een webshop login heeft. Hiermee kunt u nog eenvoudiger bestellen. Kijk hier voor meer informatie.

Voorraad en levertijden
Onze voorraad is ruim voldoende en wordt dagelijks aangevuld. In ons centraal magazijn is de situatie onder controle en we hebben voldoende distributiecapaciteit. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over onze levertijden.


Tot slot…
We houden de berichtgeving van het RIVM en de overheid goed in de gaten en beoordelen dagelijks of wij onze dienstverlening, op basis van eventuele verdere maatregelen die in werking treden, moeten aanpassen. Uiteraard doen wij tegelijkertijd onze uiterste best om de dienstverlening op de gebruikelijke manier te handhaven. We houden u via onze website en nieuwsbrief graag op de hoogte van de ontwikkelingen.

Bij voorbaat dank voor uw begrip.